måndag 30 november 2009

journalisteN

hallådär guzzar!

första dagen på praon ( örgryte/härlanda tidningen) är avklarad. Det var så C H I L L. Jag å mos gör våran egen "Julenkät" där vi går runt på stan och frågar folk om julen typ. Det är sjukt svårt att hitta folk som vill svara på frågor, eller ännu svårare, vara med på bild! Alla typ ignorerade oss och tittade över oss som om vi inte fanns? och typ 40% av alla som vi frågade påstod att de inte kunde svenska. ofta?!? jag blir så arg. jag ska aldrig säga nej till söta små ungdomar när jag blir gammal!
Men iallafall om ni känner att ni vill vara med i tidningen så är det bara att slå en pling, eller kommentera här nedanför;) Vi har typ inga tider och får göra i stort sett vad vi vill, så jag känner att de kommande två veckorna kommer spenderas störstadels i stan.. Vilket är ganska chill eftersom att man kan köpa alla julklappar som måste inhandlas typ snart?!
vi var btw inne i en liten affär idag och dom hade typ världens sötaste smycken!

you had me at hello

cute as a button

sweet <333


Haha ja! dom två första är iallafall stört fina!
dom finns iallafall här Fanny Michel
sen hälsade vi på lasse som jobbar så hårt på café vallgatan! hon är duktig hon. och så träffade vi hannu å mitzie.

jag bara orkar inte börja med varken slöjdarbetet eller recensionen..... ghhhh men antar att jag måste gör det inom en snar framtid. men tills dess ska jag bara njuta av att inte behöva göra NÅGONTING ALLS !

japp så nu ska jag gå och göra INGETNING ALLS!
love ya

/ fjällen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar