lördag 26 september 2009

take it, it's yours!

Jag f�r lite sm�ngest n�r jag t�nker p� hur den h�r dagen har runnit iv�g. Underverken har varit p� bokm�ssan idag, men lat och tjock och tr�tt som jag �r s� f�ljde jag inte med. Jag har kollat p� The Hills hela dagen, legat i min s�ng och suttit framf�r datorn och spelat Happy Aquarium. Fan. Jag hoppas verkligen att det h�nder n�gonting ikv�ll, annars �r hela helgen borta. Nnnippzz. S�ndagar r�knas inte, veckans v�rsta dag som n�stan �r v�rre �n en vanlig vardag.

Ig�r klippte jag mig! Ojojoj. Jag visste inte ens att mitt h�r kunde vara lent? Det �r det i alla fall nu. Mjukt och mycket tjockare! Fast kortare. Hoppas att det v�xer turbo nu bara.

JAG �R S� SUGEN P� BEN & JERRY'S! S� st�rt sugen. Men n�. N�.

PussseeY / Lasseliten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar