lördag 19 september 2009

oh no you didn't!!!!

Oh sunny day! I helgen är fyra av de sju underverken borta? Så nu är det bara tre kvar + frihetsgudinnan. Jag (Lasse), Misse, Jållan och Sara! Men det är mys.

Håkan igår dåråå! Han lyckas alltid, så man blev inte direkt förvånad över att det var otroligt bra. Vi stod innanför första staketet, ganska långt fram. Oh jesus vad mycket folk det var! Man hade alltid handen på nån främlings lilla stjärt, utan att anstränga sig. Vi träffade några sjukt sköna människor från Varberg också! Yyyeah.

Känner mig lite halvförkyld och ganska trött. Ligger här i min lofllyy säng och det är inte helt fel. He he he he.

Vad ska man hitta på idag månne? Ässschh då. Jag har extrem lust att gå på stan förresten. Det är irriterande med tanke på att jag inte har några pengar.

Nu ska jag göra något annat tror jag????? Ehh vado. Jomen nåt annat bara! Jaha.
kyssåsmek / Lasseliten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar