onsdag 23 september 2009

creature fear

Sitterr här och lyssnar på Bon Iver! Oohhnderbar mosik om man bara vill höra något fint och avslappnande.

Jag blev precis färdig med mitt engelskaföredrag som jag ska ha på fredag. Ehhmm, jag ska prata om hummersäsongen... ja. JA! I typ tre minuter. Annep sa att det skulle vara fem, men det är omöjligt att prata om låbsterz så länge. Alla kommer skrika av förtjusning när jag nämner ordet LOBSTER unegfär 5649847 gånger. Men det får dom ta. Jag hade först tänkt att prata om ett mord, men nej. Hummer. Det är mer jag. Skaldjur.

Snart ska jag klippa mig! AAAH! Hjelp mig då! Jag vill ju ha långt hår nu, men det är ju så slitet mannen! Jag får skylla mig själv. Har inte klippt det sen augusti förra året. Dålig människa. Stackars hår. Matteprov idag förresten, det gick väl helt okej I guess.
När jag satt och kollade på tv förut ploppade Grey's Anatomy upp. Jag har aldrig sett det förut, men jo, nuså. Och det första jag gjorde var att gråta jeteståra tårar? Det var så sorgligt! Alla bara dog och grät och avrättades och mina tårar rann. Ja herregud.

Mitt liv är förresten fruktansvärt ohändelserikt just nu. Rädda mig någon? Gaahhh.

puss och kram och en liten smisk / Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar