måndag 7 september 2009

i just can't hide it!

Pelle har visat mig världens bästa låt typ!!! I'm so excited - Le Tigre. Jag sitter här och pumpar tungt på morgonkvisten. Mamma kommer in hela tiden för att rådfråga mig om kläder hon kan ha på sig. Jag känner makten flöda: "Nej mamma, tvärrandigt och långrandigt går inte." "Nej mamma, den är för pösig." Yeeehh! I'm sooo exciiteeed, I just can't hi-hi-hi-hide iiiit! I'm about to lose control but I think I likeeee iiittt!
Eh ja. Vad händer idag? Hk-prov. Lol. Det ämnet kan man ju bara inte ta seriöst. Nu bytte jag låt, The calculation - Regina Spektor. Mh mh mh! Refrängen är det bästa som nånsin hänt världen. Synd att den inte håller på längre.

Himlen är grå (va?! ehh brukar den verkligen vara det här i soliga Göteborg?!?!?) men på SMHI står det att det ska vara någorlunda väder idag i alla fall. Inte nåt regn (?! vaaa?!?!) men dock molnigt (....jaha).

I fredags sov jag hos Pelllllllleee min älskade man, det var hur mysigt som helst! Jag tackar dig för att du finns i mitt liv. Och i lördags var vi ute i Kålltorp med vårat sköna gäng. Eheheh. Det var råååli!

Jållanjägare, Assararmbåge och Sarasnipple måste krya på sig! Nu måste jag göra mig iordning för avfärd.

Pusssssss / Er Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar