söndag 6 september 2009

vi är ju ganska bra åså

heheeeeeej !

hah jag skrattar när jag läser era inlägg, ni är fina mina små underverk! men ack så dumt att ni ska gå och bli sjuka hela tiden.
En sak har ju jag funderat på lite nurå, det är att alla ni har ju kulturspår.... kul för mig lixom.... -.- idrott i mitt hjärta (L)(L)(L) not .... aja jag har en lektion mindre iallafall, jag får väl trösta mig med det !
Toppen helg har jag haft, mys med partylasse på fredagen å party på kålltorps gator igår med massa härligt folk:D

idag har det väl varit sådär, blandat upp och ner men jag har lasse i mitt liv så jag lever (L) men det är bra nu förtillfället å jag hoppas att det fortsätter så!

imorgon så har vi hk "prov" -.- hem-o konsumentkunskap, vad är det? vilket meningslöst ämne, det kommer döda mig någon dag. jag HATAR hemkunskap. die
jag har inte pluggat

puss på er
/ pä

2 kommentarer: