tisdag 29 september 2009

stackars lilla näsa

hallå eller !

haha min mamma gillar era filmer flickor (Y)

men hallå vad händer med vädret ?! det var typ helt ok väder för en vecka sen men nu när man går ut på morgonen så fryser man ju näsan av sig på 2 sek ! gahh min 2 minuters moppefärd från RIK hallen dödade mig nästan idag !

men nu ni, nuuuu kommer alla efterlängtade bilder ! :D
och ja det är en del.


Vi börjar med en bild från ica där någon jävel @ hade köpt ALLA mozzarella pizzor ! precis när vi skulle ha en !!!


Men lasse var glad tjej ändå!


Vi köpte capricciosa istället !!!


RIP


Ah ursäkta men vilka är det nu som jobbar på spanskalektionen ?!?
Kan det vara G gruppen ?????


Vi gillar att ha ordning på spanskan åså



och att jobba...


Sist men inte minst 9cs stoltheter !
Våra egna små jhonnys


Anton babe <33333 (L´


VPK ^^ <333333


allt för mig denna kväll

/ pelle

1 kommentar:

  1. jag är så lite jonny så jag kan inte ens fejka det, helt sjukt:(

    SvaraRadera