torsdag 24 september 2009

don't you know I would baby if I could

Wooh här sitter jag och lyssnar på Knock You Down som jag och Jållan ska spela på ensemblen, fast akustisk! Det låter aaascooolt. Det är alltid stencoolt att göra om en sån låt till akustisk.

Var på Donner idag och besökte. Hade för höga förväntningar, men det var ändå bra! Det verkade som det gick skönisar där, yyeah. Man kommer bli stört vältränad där, för det är sju våningar och trappor överallt! Men det är ju bra. Ehehehe.

Imorgon är det freeedaaaag! Veckorna försvinner i ett poff. Det är ju underbart. Synd att inget roligt händer under dom veckorna bara. Sssuuck.

Nu ska jag göra nåt annat, borde nog plugga EKONOMI eller ENGELSKA men DET ORKAR JAG INTE. Jag ser dock fram emot mitt lobster-föredrag imorgon.

/ Linnea Ignell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar