lördag 26 september 2009

Kläder är min kärlek

Hej hopp
Tyckte lite synd där för en stund när jag läste om lilla lasse som har varit ensam hela långa dagen, men sen så kastade jag tanken över axeln och tänkte "äh, hon får väl skylla sig själv" :))

Idag har jag vart på stan med min mamma och om jag får säga det själv så är jag så mycket bättre på att handla kläder än hon ! Hon blir ju trött efter en timma ju!
Dagen blev i alla fall lyckad med många fina, nya inköp och även lunch på nån medelhavsrestaurang. Mumsigt :)

Ikväll tänkte jag gå hem till lasse och underhålla henne lite så att hon får det lite roligare och om det är nån som vill hänga på så är det bara att slå en signal och meddela detta till min sektreterare (fråga efter julia)

ha det så bra ! puss puss

/Jållan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar