måndag 14 september 2009

porrfilm ?

tjabaaaaaaaa!

hahah asså måndagar är så jävla konstiga i skolan , jag vet inte vad det är men helt plötsligt så är de slut lixom. men när man sitter där på so:n så känns det ju stört segt. Å det var kanske just därför jag somnade idag ! hahaha ja jag SOMNADE på lektionen, hahah jag vaknade av ett ryck :P ah jag "sov" kanske man ska säga, typ i 10 sek, men jag fatta ingenting när jag ryckte till. hah det var festligt! å sen på svenskan när vi läste ännu en novell, eller ah gunnilla läste den, så satt jag å anton och smsade :D haha det var också ganska festligt !

Gunnilla : Jag har funderat på om vi ska spela in novellfilmer?
9c: jaaaaaaaaa!
Gunilla: Ja, nu ska jag läsa en novell här å jag hade tänkt att vi kanske skulle filma denhär! den heter hissen till helvetet, ( eller nått? )

Gunnilla börjar läsa, och eh ah novellen handlar om ett par som sitter i en hiss och kysser varandra... Senare i berättelsen tar kvinnan även av sig sin klänning och massa annat porrigt händer!
efteråt ;
9c: ehhhh..

hah de var galet, så vi ska alltså spela in en porrig novell film i skolan (Y) toppen!

yepp, vi gjorde även pannkakor idag å vi fick ett nöjt bekräftande av eva "mmmhhhnmm" ah så lät de ungefär.
Sen hade vi superkul i bamba..... ;)



nu ska jag försöka förstå mafia wars och farmeville :))))

/ brutanellen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar