onsdag 2 september 2009

i wanna go crazy

I need a go!

Tjoho! Ser ni vad längesen det var jag skrev nu!? Jag är stolt. Hihi. Jag har så extremt mycket energi just nu. Jag börjar skratta hela tiden, typ små tjut. Mina underverk vet hur mina läten låter. Så låter jag hela tiden just nu. Och när jag låter så börjar jag skratta ännu mer! Hahaha. Jag har förresten börjat göra sådär med benet, ni vet darra, som Mosan gör hela tiden?! Det är ganska coolt. Men ni vet ju vad det tyder på. Ehehe.

Idag hade vi Coopers test på idrotten. Jag och Annep rockade fan! Man skulle springa så långt som möjligt på 12 min. Vi var bezzt. Torellen failade förresten när han skulle visa mig hur man hoppade häck. Det var ganska brutalt men kul. Hahahaha.
Snart är det helg! Underbaarrtt. Då händer det säkert någon roligt hoppas jag. Och nästa vecka händer det jättemycket kul i skolan! Universeum, såndär SYV-information (okej, inte så kul, men ändå) och sedan skolfoto! Gaah! Sista skolfotot evvöörr typ. Eller ja. Det känns så.

Nu ska jag sluta skriva. Jag vet dock inte vad jag ska göra med min energi. Jag ska nog göra lite situps innan jag somnar, cool_kille med abs liksom. Eller vad säger ni?

Pussssss ! / Din bara din Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar