onsdag 16 september 2009

jag älskar NO det är så fint på alla sätt

åh hej
jag har inte skrivit på jääääätte länge antagligen har ingen ens märkt de å saknat mig :(((
jag har väldigt mycket självömkan i min kropp jjust nu.

jappjapp eftersom två av underverken talat om vilket gymnasium dom ska besöka kan ju jag också göra de. mikael elias, ingen aning varför, ganska så random, men det känns bra mikael elias gymnasium smakar gott i min mun. ååå anni vet du om du börjar på polhem å jag mikael. såå blir vi grannar!! det läste jag, när jag gooooglade.

Förövrigt så vare en ganska så chilii dag idag. Efter skolan gick jag till bibloot med pelle, jag läser per nilsson på löpande band, jag gillart. Jag å pelle diskuterade framtiden, den var fin. Alla vi underverk å frihetsgudinnan ska fira midsommar med hela våra familjer å nyår ska vi också fira tillsamans, å åka på skidresor. Och så ska vi berätta om vår ungdom tillsamans för våra barn å om våran framgångsrika blogg såklart. Japp detta ska jag dröma om inatt.

På tal om elefanter så är min data riktigt knasig den gör inte som jag vill, vi har lixsom inte samma vilja på något sätt. jag gillar de inte.

Det här blev ju en väldigt fin å sammanhängande text tycker jag.
hejdå nu borde jag plugga men jag ska sova istället det är mycket goosigare(L)

/ moos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar