tisdag 1 september 2009

happy up here

heeeeeeeeeeeej !

asso jag är så jävla glad :D jag vet inte varför riktigt, jag är bara glad !
min mobil funkar igen å jag har massa nya prograaaaaaam (L) jag lyssnar sönder på knock you down - Keri hilson, Kaney west !!! gah jag är typ besatt. when i look at you my mind goes on a trip
kom hem från träningen för ett tag sen och den var gryyyyyyym (Y) , äntligen förbättrade jag mig runt tjärnet också, ifall någon undrar.

Stört varmt idag, vart kom de ifrån ?! asgöttttttttt, ska det vara det i morgon också lasse ?


haha igår var vi ju å javade oss och då inträffade detta !
vi sitter ju på vårat bord såklart

Det kommer in en man och joinar de två människorna som sitter på bordet bredvid oss och jag känner igen mannen fruktansvärt mycket men vet inte vem det är. Sen börjar han prata och jag inser att det är peter apelgren, nivet comviq duvan rösten !! hah jag försöker diskret berätta för mina vänner

P- pssst, ser ni mannen som sitter där bredvid oss.
alla vänder huvuderna samtidigt och stirrar på honom
A- åh bra, smidigt flickor!
de tre personerna vid bordet märker och jag dör av pinsamhet.
P - iallafall, han är min pappas största idol så jag måste fråga efter autograf !!
M- men tänk om det inte är han?
P - Jodååå, det är han !
typ en timme, och massa tjötande senare så är det dags att gå och jag går på darriga ben fram till bordet å frågar försiktigt.
P- eh, ursäkta. du är Peter Apelgren va?
mannen bara tittar på mig med likgiltigt face och jag håller på att svimma, ÅHNEJ DET ÄRINTE HAN ! :O
Men så skrattar han till å säger ja !
puuuuh
P- hehh, asså jag måste bara fråga efter autograf du är typ min pappas största idol!
Peter - hehehe din pappas heheh jaså ? hehehe klart!
ger honom papper och penna
Peter- vad heter din pappa då?
P- Molle !
Peter- jag skriver lite, jag skriver HEJ pappa molle ! åså mitt namn .... åså skriver jag nummret till min mamma här... såå här är nummret ! hon är hemma nu !
jag skrattar lite nervöst
P- heheh ja det ska jag hälsa honom, tack !

haha jaja pappa är glad iallafall :D

P = Pelle
A = Anni
M = Mos

nuuu ska jag typ duscha å sen ska jag gå hem till min söta pojke (L)

hadegöttttttttt

/ eran Pelle



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar