onsdag 30 september 2009

sjuk!

Hejhejhej, idag är jag hemma från skolan! När jag vaknade idag kände jag bara: nej. Näsan kunde inte andas, rösten kunde inte prata och kroppen kunde inte gå upp. Så jag stannade hemma! Och nu ligger jag här med täppt näsa och halsont. Suck.

HAHA, jag måste bara säga att jag skrattade när jag såg bilderna. Speciellt den på paddan. Annis reaktion när hon såg den borde man spelat in. Ja herregud! Och bilden på mig är lolzor, måste bara säga att jag inte ser så retard ut egentligen. Jag var faktiskt oseriös och skelade. He he he he he.

Jag har extremt ont i min högerfot efter gårdagens klackskorvandring runt halva stan för att hitta praoplats förresten. Det gör verkligen fruktansvärt ont! Den krampar ihop sig och jag kan knappt gå på den. Men. Det går nog över.

Jag ska nog ringa mor min och be henne köpa Ben & Jerry's sen åt mig. Hohoho. Jag vill förresten ha Mysteriet med Pandoras box. Jag ser reklamen hela tiden! Jag vill haaaa deeeeeeet.

Nu ska jag vänta på att Bikbok ska ringa och meddela om jag och Jållan får praoa hos dom. Spännande.

Pussss Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar