måndag 7 september 2009

Konichiwa giirls

fan vad härligt! vi är kända !! google-celebriteter går inte av för hackor måste jag säga!
tack moa, tack, din paintbild var det vackraste jag sett! förrutom min spegel idag då, den speglar en otroligt blek, trött, fin tjej som tittar lite frågande på tjejen framför sig som om hon undrar om tjejen vill henne något. gött, jag har utvecklat spegel-schitzo efter mina sjuklingdagar (Y)

btw gillar jag att läsa era inlägg mina älsklingar! och så gillar jag att kolla på Sex and the City! <3 det är kind of den bästa serien som någonsin funnits, och det hugger i mitt lilla hjärta vid tanken på att det inte finns längre :***(

såå, nu har jag inget mer att skriva om, jag bara undrar vart vår reklam tog vägen?! :O vår ända livsinkomst, hur kan en människa vara så hjärtlös att lämna sju små flickor utan pengar eller mat? eller är det någon intern som har mixtrat lite kanske?? :I

pusar och krammar / assar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar