måndag 28 september 2009

Min dåliga dag blev bra med hjälp av Hasse

Hello på snygga människor !
Idag var jag på extremt dåligt humör. Jag förstår fortfarande inte varför, allting var bara tråkigt.
Vi fick tillbaka våra matteprov och det gick ju, hahaha, sådär. Och sedan skulle vi göra ett hemkunskapsprov som var praktiskt och det gjorde mig så frustrerad !
Det var jättejobbigt att få ihop allting men det visade sig bara vara jag som tyckte det. och inte nog med det - vi skulle äta det som vi lagade till lunch.
Jag, jållan, skulle äta mat lagad av mig själv ! okej, vanligtvis brukar det vara helt OK men jag var inte så sugen på denna måltid.
Men det visade sig vara gott och det gjorde mig lite gladare :D

Sedan avslutade jag i alla fall dagen med att gå ut med Hasse och prata om livet så det var lite som plåster på såren. Tack Hanna Berglund (L)

Föressten så är jag lite glad eftersom jag fyller år på fredag och att jag ska fira det med mina favoritflickor !

Puss och ha en bra kväll !
/ Jållan som fortfarnade är 14 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar