torsdag 24 september 2009

jag är en vampyr

åhhhh jag har inte alls skrivarlust
men jag kämpar ändå, för eran skull <333

Jag längtar efter viktors fina inlägg som han ska lägga upp. Viktor ska (ifall ni inte visste det) "gästblogga" som vi har valt att kalla det. Han skriver just nu på ett mycket fantastiskt inlägg om sig själv som vi hoppas på kunna lägga upp snarast möjligast! (Y)
Annars så händer det väl inte så mycket, jag lyssnar på mikas nya låt som är asparty !
Besökte ju då Hvitfeldstka idaaaa och det var toppen. jag gillade det! Stört mycket folk och sjukt stort men det var fint ändå.
Haha fast jag var totally lost ett tag å jag var lite trädd, men sen hittade jag några trygga kålltorpsvänner.
Sen fikade jag en snabbis med hanna å milla på cafe vasa å sen shopppppade jag med modern min :)
Å nu sitter jag här med den jävla spanska läxan som kommer bli min död....... -.-
Och vad händer med engelskan egentligen ?! läxorna är ju cplånga å jobbiga ....... jävla Tar och Gemma :@

Imorgon kommer min söta mormor hit + min nya kusin som jag aldrig har träffat (L) heheh

hadegötttttttttt

/ bruttanellen

Ted fick vara med bara för att han e fin och bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar