onsdag 2 september 2009

sitter här och äter sparrissoppa !! (och glor lite misstänksamt på ett berg av läxor)

eh, vi har en massa läxor. gurka (<-- hehe) är gott att ha på macka.
dessutom erhåller jag min alldeles egna ask med rabarber-och grädde-te (L) om man blandar det med citronte blir det delich.
eh, jag vet inte vad jag ska skriva typ oså.
jo! jag behöver musik !!! ge mig musik!!! jag hatar bearshare. det går inte att ladda ner musik till min usla mobil, men jag ska försöka. pelle jag har din usb-sladd, du får den när bearshare har kapitulerat mot mig. hehehehe
sedan tycker jag att det är dags att pr:a vår blogg lite, jag ska klura ut ett bra sätt. förutom att vara med på en känd författarinnas blogg då. hoppas vi får. eller vi kanske är för dåliga. är vi dåliga? det kanske vi är. alla bara säger at "ehe, joo då ni är bra, eh, och kul.." och så suger vi egentligen.
äh nu orkar jag inte babbla mer

pusshejpådejdintjej rabarberté / assar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar