tisdag 22 september 2009

serrrriiii

jag fattar verkligen inte matten. jag hatar det verkligen! och så är jag skoltrött. jag ska börja skolka och hänga i brunnsparken istället oså. äh, fan. jag ska bli som min idol anna anka (<3<3<3) när jag blir stor, hon verkar inte ha gjort mycket matte i sina dar. eller något annat heller för den delen.
bläääääää. nu ska jag sluta klaga och lyssna på två lyckliga dårar istället. ekdahl-tjejen är muy bien. jag gillar henne.

asså är det okej om jag ändrar rubrikfärgen??? jag stör mig på att den är rosa. kan vi inte layouta bloggen lite mer också?? typ göra massa häftiga saker som rör sig oså, typ som min lacoste-smile på msn. ni som inte vet vilken det är är n00bs. jag gör rubriken blå. hm, kanske grön... eheh.

äh, fyfan nu kom en dålig låt. jag skulle gissa på att det är någon b-kändis-singel tiepppp.

pussiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ali <3

1 kommentar:

  1. skolan äger, du suger. Så är det helt enkelt.

    SvaraRadera