måndag 28 september 2009

9c

hahahahahha, jag älskar våran klass ! (L)

nu skall jag se på anna anka & co, och jag har just lagat mat med min syster (tvek på det asså) till hela min familj !!! och hör sen eva rosengren.
jag sitter och tittar på två torra tepåsar och en gammal äppelskrott och funderar på om jag skall slänga det eller inte. jag lutar mer åt att inte göra det. VAD TYCKER NI??? RÖSTA I FORUMET xoxo BLONDINASSAR. -.-
hehehehehe. nejmen det är chill här oså.
JO !!! VI SÅG VÄRLDENS ÄCKLIGASTE ÖVERKÖRDA GRODA IDAG NÄR VI SKULLE ÄTA PIZZA @ MY HOUSE !!!!!!!!!!!! det var sjukt äckligt. så vi la pizzan bredvid och tog kort (Y) pelle ansvarar för att fotorna snarast visas för er läsare (marcus och viktor typ????).
sedan vill jag ha kosing !!!!!! på bloggen alltså. annars hade förresten inte suttit fel heller. ja, nu vet ni :)))))))))

possar / almaannidajuliascheibergyllenspetz

2 kommentarer:

  1. Du glämde nån, har faktiskt läst er blogg typ många dagar i rad nu! /////// anton

    SvaraRadera