torsdag 24 september 2009

I couldn't do that to tar. And do I actually care?

MEN SERRI !?!?!?? MITT LIV ÄR OCKSÅ HÄNDELSELÖST. NI VET VAD JAG TYCKER. NEJ, JAG TÄNKER INTE CHILLA MER. JO LITE. MEN SEN SKA VI BANNEMEJ HITTA PÅ NÅGOT.

och sedan är det så att jag var på polhem idag, och jag älskar det! hade det inte varit för matten (obligatorisk A, B och C :////) så hade jag bara taget det direkt. men nu är det så att jag suger på matte.
DILEMMA! DILEMMA! DILEMMA!
så, vad ska jag nu välja? *konstpaus*, det vet ingen.

sedan är det också så att vi hade ensemble idag! jag och signey fick jättebra/fina/trevliga låtar. några var asenkla och lät jättebra på första försöket, så det känns ganska chill. synd för er andra rockiga människor, hehehe.

sista punkten handlar såklart om att jag har läxor. BERG av läxor. jag orkar seriöst inte. vilket också är anledningen till att jag sitter med facebook/blogg/gitarr när jag borde skriva om Gemma och Tar.

så, adjöken ! Ali

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar