torsdag 3 september 2009

cause i goot to be whit you noooooow

Hej alla äckel

Här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på partymusik och väntar på att få gå till skolan. Såklart troddde jag vi börja 8 idag och stog helt påklädd med skor å hela röjet halv 8 och väntade på pelle, men då slog det ner en blixt i mitt huvud och jag kom på att vi börjar 09.05 eftersom vi inte har elevensval. Jag borde blivit glad men blev istället ruggigt irriterad.

Igår pluggade jag massor!!!! eller jaa pluggade iallfall och provade typ alla kläder i min garderob, det var ganska råli. Jag har inga ord nu förtiden mitt liv är antagligen för tråkigt och enformigt det kommer lixsom aldrig något nytt något roligt, så då skriver jag bara om meningslösa saker men ni får helt enkelt gillar't.
ha de göttttt
här är en fin bild jag e ganska bäst på paint oså.


/ mos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar