tisdag 8 september 2009

pengar <3333333333

hahah alla de senaste inläggen har handlat om antingen google eller marcus, så låt oss inte skriva om det nu.
fast det har jag ju redan gjort , så
fail

ajaaaa
vi har iallafalll börjat tjäna pengar ;) hahahahahah så jävla stört! stolta ägare till 1.84 US$ hahhaha jag gillare starkt!
annars är det väl inte så mycket pågång antar jag, typ sara på fredag (L) ihhhhh

ahjustde, jag hade ju dendär filmen ! den är typ 5 min lång och det är bara bilder, värt å lägga upp ? jag tvekar.

ehm jag vet inte merrrrrrrrr, typ att alla som har spotify ska lyssna på astronaut - salem!!!!!!!! den är fin

det var allt för mig
tack å hej
/ en tjej heheh ( ellen)

1 kommentar:

  1. pengarna tack vare att jag nämnde GOOGLE typ femito gånger!!! min sjukdom och tristess gör oss rika!! :O:O:O
    ali

    SvaraRadera