lördag 25 juli 2009

wosh


hola !

statusupptadetring igen, ellen ivarson befinner sig FORTFARANDE på väderöarna... inte kul. hah små flickorna i vårat sällskap är inte heller så glada över det så dom har hungerstrejkat idag, dom vägrade äta ! haha men dom var inte så bra på det för dom köpte nyss en glass. men aja det är ju tanken som räknas.

idag hade vi faktiskt fint väder ! så jag har solat :) men sen helt plötsligt, när det var som varmast så började det spöregna så ALLT blev helt genomvått -.- men då fick jag en andledning att använda datorn (Y) å det tycker vi ju om.

jag bifogar en bild i detta inlägg, en bild på våran lyckliga familj efter den "ååååå så roliga fotbollsmatchen" jag vet att jag ser glad ut men det är bara en mask.. ;) hahah nej nu är jag allt för bitter.
jag antar att jag var lite glad. kanske för att matchen var över. eller dylikt.

nu finns ju adressen till denna fantastiska blogg ute bland folk så betyder det att det faktiskt är folk som läser ? det spelar ju inte så stor roll faktiskt, jag nöjer mig med att läsa era underbart roliga texter.
men lasse ?!? vart är dina kreativa dikter nurå ?

jag är typ totally jättetråkig mot mina vänner nu eftersom att jag bara sitter inne å läser eller är inne på datan men jag ORKAR inte springa runt å döda grodor eller fiska krabbor 24/7. hehe xD

jao så är läget hos mig.
i morgon åker vi till fjällbacka så om det är någon som har vägarna förbi så kan ni ju alltid slå mig en pling :)

simma lungt.

/ ellie the ivarson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar