tisdag 7 juli 2009

förlåt ................

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !

nu är jag hemma från greklandet! jagvet jagvet jagvet att jag sa att jag skulle skriva därifrån men jag glöömde :( :O :O :O förlåååååååt jag hade bara 30 min internet tid typ å jag var jätte stressad ! :( förlåt ...

men nu är jag iallfall hemma, vi befann oss, i en vecka, på en ö som heter Zakynthos, mycket trevligt och VARMT har det varit! (bilder kommer sen, har inte ork att ladda in typ 700000 bilder i datan just nu ) det känndes som om hela ön bestod av chartrande svenskar för vart vi än gick så hälsade vi på folk ! hah de va jättekul !

nu är jag typ totally trött å när jag läser mina kära vänners inlägg inser jag hur mycket jag saknar dom ! men snart är det mos å hajs konfirmation !!!!!! ih det ska bli kul, och lasse kommer hem från italien på fredag(?!)

somsagt, laddar upp lite bilder sen förhoppningsvis och skriver kanske då lite till :D

simma lungt

/ pelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar