fredag 24 juli 2009

väderöarna

walla !

jag får skriva lite kort nu för vi ska basta snart :))))

jao, är på väderöarna nu å det har faktiskt varit ganska fint väder idag (Y) fast jag har inte badat.. vi spelade fotboll idag, hela gänget -.- en mycket dålig (enligt mig) tradition som vi har. ALLA spelar/har spelat eller är allmänt bra på fotboll utom lilla jag som snällt får stå i mål och försöka att göra så lite fel jag kan.. de suger. å jag blev totally nertacklad av 85 kg, aja jag tar det som den man jag är !
vi ska somsagt bada bastu snart, som vi gjorde igår också. asgött men DOCK så försvinner ju brännan typ :( jag blir blekfis igen:( hoppas att ni tycker om mig ändå.

haha justde vi blev attackerade av fiskmåsjävlarna när vi satt och åt idag också, jag skrattade :D det var helkul !hah

OCH dom har faktiskt helt okej kladdkaka här (Y) så eller klarar sig.

16 augusti !!!!! nedräkningen har börjat å ellen är TAGGGGGGAD !

försök att hålla ställningarna där hemmma

kyss å smek / pelle pansar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar