söndag 26 juli 2009

båt

tjubrezZ !

fjällbacka calling, yepp nu är vi äntligen här !
anlände hit i morse, nyvaken ellen, som hade sovit hela resan, stog redo framme i fören och kastade tampen till git som stod redo(Y)
sjukt varm dag så vi gick iväg till badplatsen å badade å solade i några timmar. träffade även camilla fogelqvist (?)
sedan åkte vi iväg med bil till grebbestad å köpte ett nytt å fint seglarställ + stövlar till mig :)))))
sen sprang vi faktiskt lite, yesss jag viktor å philip sprang en lite tur å sen badade vi :D det var gött men sjukt jobbigt ! sen fick jag äntligen en dusch, efter en vecka typ :O haha ah sen har vi typ chillat å varit på resturang :D
å nu sitter vi här å kollar på film igen, som vanligt.

under denna semester har vi betat av ganska många filmer måste jag säga, vi har sett :

torsk på tallin, the blue lagoon, yrrol, heartbreak kid, the wedding crashers, american pie band camp + naked mile och 300 som vi kollar på nu ;) ah säkert några mer men jag kommer inte på dom just nu..... :ppPPPpp
ganska intressant va ;)

i morgon ska mina fina flickor gå på harry potter ! ah jag är avundsjuk, jag vill också träffa alla å se på harry potter !!! men max kommer hit i morgon :D:D (L) (L)

euuuuuuuuuuuuu, nu flög det ett avhugget huvud på tv:n :O :O :O :O

åhjustdeeee, lasses förra inlägg var så sött ! gah (L) å hennes dikt var lätt den bästa !
ah anni min man (L) det var allt för längesen nu, dina inlägg är mycket roande ! hahah allas inlägg är roande, jag skrattar !
saraaaaaaaaaaaaaa, jag sakar sara (L) galningeN !

TAGGA TAGGA TAGGGA, ( tagga är mitt nya favoritord ) 16 is comming up close ! kommer bli såå fettt va ! ihhhhhh

puss love ya bitches !
skriver nog mera ikväll :)))

/ the pelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar