måndag 20 juli 2009

köttfifan

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !

jeeeeeeeeeflar vad mycket alla har hunnit skriva sen jag läste sist ! :O helt siikkt !! å min lasse har ändrat designen, å den e feeeeeeeeet mannen ! hon e grym den tjejen :D

hahahahah här sitter jag i min båt å kollar på film ( med agnes tim å philip, jag är inte ensam ;) å läser era inlägg å jag kan inte sluta skratta, ni är för goa asså. häääregud vad jag saknar er (L) å vad mycket roligt ni har gjort ! jag önskar att jag kunde vara med er ! men en sak undrar jag, varför lyckas jag ALLTID missa ALI G ?!?!?!? jag har fortfarande aldrig sett den :O :@

men somsagt, ni har gjort väldigt mycket å skrivit många fina inlägg men jag orkar inte kommentera så jag skriver lite här istället ;D

jaao mos å hajs konfa var super, jag milla å lasse kämpade oss dit i gryningen och stannade tappert kvar hela dan (H) men de va superkul ! (L)

linneas "världens sju underverk" tycker jag passar perfekt btw !

jao, vad har jag gjort sen vi sågs sist dårååååå, ehm jag har varit i marstrand på denhär pojken med namnet gustavs båt ;) det var lovely :D :D vi åkte till Åstol å låg där en natt å sen åkte vi hem å min kära familj hämtade mig och agnes å vi seglade i regn och rusk till mollösund där nordh+tim låg med sin båt ! väl framme i hamn chillade vi gärnet å sen träffade vi philip å tims vänner...
nästa dag seglade vi ännu en dag i busväder och hamnade tillslut i smögen där vi befinner oss nu, här i smögen har vi hunnit med att shoppa, äta thaimat, äta pizza :))), köpa godis å glass :)), kolla filmer, åka gummibåt, fika ehmmm bada :D:D sola :D:D eh ja typ lite sånt..... justde min pojke kom hit igår å sov här :D (L) å han kom idag också med filleboy å falken, dom var här en liten stund men sen åkte dom. idag har vi schtekt å lyssnat på gryyym musik på hög volym (H)
i morgon ska vi till en naturhamn tror jag ! det kommer bli toppen (Y)

gud vad jobbigt jag skriver, jag orkar typ inte läsa igenom det själv ! men det vet jag att ni gör, för ni älskar mig (L)

ska försöka skriva mera när vi kommer till nästa hamn !!

pussssss på er mina underverk (L)

/ pell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar