tisdag 28 juli 2009

walla falafel

shoo bres ! idag var jag, linnea, milla och hanna på stan. vi blev hungriga. detta ledde till ett historiskt ögonblick då vi alla insåg att vi inte hade några pengar. no dinero. pas d'argent. senza soldi. zero. men! då fick jag den lysande idén; vi äter falafel! en falafel är hur mycket mat som hellst och kostar 30 spänn! es excellente! vår blogg kan ingå sammarbete med falafelkungen, vi kan ha deras reklamsnutt på sidan och vi får gratis falafel! det är superbt, och vegetariskt, eftersom vi är ett gäng hel och halvvegetarianer numera.
för övrigt sitter jag och tittar ut genom fönstret, det är supergrått. jag önskar att jag också såg älgen somgick förbi vårat fönster i förrgår natt. wäh. jag befinner mig i en utterst inspirationsfattig situation.

tack och hej tartexpastej / anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar