tisdag 21 juli 2009

hihi

Lalala! Idag har jag varit med min familj + farfar, vi åt på en fiskrestaurang. Det var sjukt gott. Nu ska jag alldeles strax springa iväg till Johli, ih så underbart ska det bli!? Jag saknar kvinnan galet mycket.
Jag har tänkt på att vi använder väldigt mycket smeknamn här. Om det är några utomstående människor förutom underverken (vilket det antagligen inte är, eheh) som läser, förstår ni kanske inte hela tiden vem/vilka vi menar. Men det är sånt man får ta, hihi.
Jag hittade förresten en asball gammal t-shirt som min mamma hade på 80-talet! Den är ljusblå, enormt bred och ganska kort. Den är så ful att den blir fein. Det är förresten typ storm ute. Jag gillar när det blåser! Det är så friiissskkttt.

Nu smsade Julia och undrade vart jag var! Hejdo / Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar