söndag 26 juli 2009



hehehehehej igen !

assooo ofta att det är kul för folk att läsa detta ?! hah ofta att ens ni, mina underverk orkar läsa det jag skriver ! jag tvivlar ..
men jag skriver ändå, för jag är på bra humör (Y)

ah nu kollar vi på sällskapsresan SOS ! så ni vet

heh fnez, jag tycker att vi borde göra videoinlägg, ska fundera lite på det och kanska slänga in en video lite sådär :D
vad säger ni om de ?

annars kunde vi ju börja med dagens outfit, verkar ju funka för många bloggar ;) jag tror att många vill veta vad vi har på oss, ska fundera lite på det också !

det är ju faktiskt somsagt alltså lixom typ roligare när det är bilder i bloggen så jag laddar upp en nu dååååå, jag tycker att alla ska börja ladda upp lite bilder lite mer oftare. <-- ganska fin mening !




yeh, seglarN hahahha, för er som inte fattar så styr jag ju då båten här på bilden (H)
eh.. jag vet att jag är cool
ah de e då den "fantastiske" gustav till vänster i bild.

här sitter jag i min båt, med två grabbar i deras bästa år, mr Nordh och mr Kihlberg ! och dom hälsar så gott till alla som läser :D


håll ställningarna

/ E to the L to the L to the E to the N



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar