söndag 26 juli 2009

dalsland kan gå å ta sig där bak

tjing
nu sitter jag här och gråter lite när jag läser era inlägg jag vet inte riktigt varför men jag har inte gråtit på evigheter så det kanske är därför.

Nu har jag iallfall kommit hem från ett fruktansvärt regnigt o eländigt dygn i dalsland, vi skulle ha stannat en natt til men prisa gud för att vi inte gjorde det. Resan var allmänt förjevlig två tonåringar som bara gnällde för att dom blivit medtvingade på resan, där är alltså jag en av dom. och oänligt mycket regn och så tvingade min pappa mig att plocka blåbär, det är typ hans största intresse nu för tillfället när han har ont i sina små knän å inte kan springa.
Och så har vi fiskat också, jag fick en fisk alldelles själv!!!! Kevin fick fyra aborrar, fast vi fick slänga i alla för att dom var så små, även min firre :(

Och imorgon ska jag gå på harry potter med mina underverk :D:D
mahah jag skrattde lite när jag läste ett av lasses inlägg om att jag och hanna är superkristna, vi ska allt få dig att se ljustet i den kristna tron min vän, och vi ska ej låta oss tryckas ner.

nu måste jag städa mitt rum annars säger min mamma ajjabajja moooa

pusss (L)(L)

/mosi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar