onsdag 22 juli 2009

fein_tjej som skriver, ehh.. alltid ?!

Svininfluensan = skräcken. Jag är terrified! Det är sjukt löjligt, men jag kan inte hjälpa det! Fy.
Idag var jag först med familj+farfar igen, idag åt vi på en indisk restaurang. Det var gott! Sedan gick jag på stan med Mitz och Johli, det var råhli. Jag gick mest runt och fick för mig att jag hade svininfluensa medan Mitz gav mig mördarblickar och tyckte att jag var jobbig och skakade på huvudet och bara hatade mig. Den lilla människan ser så oskyldig ut, men därinne vilar ett ondskefullt vilddjur. Till slut blev det lite utav en catfight när vi åt lunch och Johli hoppade in emellan och skrek mraaooowr samtidigt som hon klöste i luften. Då blev jag och Mitz sams igen.
Ikväll åkte vi in till café Tintin, det var stört kul. Jag beställde stekt potatis och kyckling (...tjockis), Misse och Johli smekte min dubbelhaka och tyckte att den var praktfull. Jag kände mig så stolt.

Adjöken bebi / Linnea Lasseson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar