onsdag 1 juli 2009

Le grek is in tha house, biatch !

EYY!
här vara grekland för hela slanten va. Först jag och nu Ellen!
Det var helt Underbart i Grekland! Jag var på Samos, en ö som ligger sjukt nära Turkiet (mhm turkar <3 ), i en liten fiskeby som heter Kokkari. Det var hur mysigt som helst, och galet vackert överallt.
Vi solade och badade största delen av resan, fast vi var i en liten bergsby någonstans också. Volt Vouli Vor-någonting. Kommer inte ihåg vad den heter! Där fick vi persikor av en åsne-man som försökte tafsa på min syster, Julia. Ja jesus, dessa greker. Nej, jag gillar greker förresten. Dom är goa !
Jag tror inte att jag hann vara hungrig någon gång på denna resa, vi bara åt hela tiden! Och inte nog med det, vi satt ju typ stilla hela tiden också. Låg på stranden och läste. Jag läste ut nästan tre böcker på en vecka. Helt galet. Och en var 550 sidor också. LäsluseN.

Jag måste berätta om en läskig man också! Han var helt... brun !! Då menar jag inte lite solbränd, utan BRUN! Han var från Sverige tror jag, och han var helt vit i vanliga fall. Men han såg helt seriöst ut som en bajskorv!
Det är i och för ig inte konstigt eftersom att han hade bundit fast en luftmadrass vid en klippa där han låg i flera timmar i streck och solade. Jag skojar inte. Det var typ 35 grader!
Jag fick lite solsting en dag, och skrattade i tio minuter i streck. Fast grejen var att jag inte skrattade åt något roligt - bara något som min syster sa. Hujedamig.

Här kommer bloggens två första bilder också! enjoy.





<-- här tillbringade jag min vecka!


ha det gött!! puss


/ MILLAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar