torsdag 16 juli 2009

glass

nu sitter jag här, förbannad och tvär på mitt andra långa varv runt windows-systemet.
jag hatar datorer. man borde få femtio öre för varje minut man väntar, så får vi se hur kul det är Bill Gates! -.-
annars har jag, milla, moa och lasse lanat hp och ssx på ps 2 hemma hos mig idag. det var fett nice. vi åt tårta från igår. :D.
jag vet inte vad jag ska skriva. vet inte, kan inte, vill inte..
ehhhhhhhhhh........ jo! jag är lite sugen på att flytta till hogwarts! vad säger ni flickor? ska vi inte ha vårt kollektiv där? det hade ju varit perfekt. sovsalar, alfer, hattar som pratar och mat. i mängder.
som handen i handsken, jag tror att jag kollar upp på fastighetsförmedlingen om man kan få det komplett md tvättmaskin och sånt.

nu ska jag pröva ett tv-spel som jag hittade förut, man kan skuta slangbella och ha gängbråk !!

puuuuuuuussssssssssss anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar