måndag 13 juli 2009

WALLA KEBAB - you know who I am

Heeeeeyy !
Efter en stört nice vecka med segling på ingo, är jag hemma !! Det har jag i och för sig varit de senaste dagarna, vilka jag tillbringat med pelle, milla och lasse, underbart ! Jag måste säga att ellens hus har sina finesser..
Inatt kom johli och sara hem från prag, och jag skulle tro att det vankas sammankomst i kväll eller eftermiddag! :)
Och på måndag åker jag och Sara till Gotland!! Jag har aldirg varit där, milla sa att det är lite som en sagovärld, ganska så nice!
Nu har jag ju alltså skrivit i bloggen! Brååå Annida! sedan kom jag att tänka på en grej; de sju underverken. Alltså de riktiga pyramiderna, hängande trädgårdarna och broarna. Så jag Googlade och wikipedade (<3) lite och kom fram till att det ju finns en lista med moderna sju underverk och en lista med sju gamla underverk där bara Cheopspyramiden faktiskt finns kvar! Eh, ja. Bara så att ni vet liksom. Det finns egentligen fjorton underverk!
Jaha, tack för mig, Jga heter Gunilla Rist, ha en trevlig helg.
Nejmen, nu blev inlägget långt och jag kan säkert skriva fem kilometer till, så jag slutar här, en cliffhanger liksom.

/ Pussss, Annida (borde jag skriva Annie?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar