onsdag 15 juli 2009

bara i gud har min själ sin ro

Häääj
yiiho detta är mitt första inlägg i denna uber gosiga blogg!!
Igår var det konfirmation för hela slanten, så ja, nu är jag guds egna lilla pingla. Känndes himmlans GÖTT (lägg märke till att jag inte skrev j*vligt gött, eftersom jag nu mera är kristen och därför inte svär, för att varje gång man svär kommer djävulen ett steg närmare än)att komma hem och träffa mina riktiga vänner! Alla på Åh var såklart också 3-vliga men tröttnade dock lite på dom efter tre veckor eftersom dom var för normala. Efter koonfimatiioonens slut åkte jag mill linn o ell med till hannasland och åt goodmaaat och sov där. Idag har jag haft mitt konfirmationsröjj det var party, jag är nu mera ganska så rik. det är ganska så gött.
nu ska jag typ sooova är typ död, har gått upp halv 8 varje morgon typ i tre veckor iiiiiiinte gosigt alls! imorgon ska jag nog träffa annidaa.
pussyy
/moamoamoamoamoamoamoa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar