söndag 26 juli 2009

pirripirri

ahhhhhhh ni skriver som galna !!! fattar ni hur många inlägg jag har missat ?!
pelle, jag tänkte exakt samma tanke som du med underverken !! jag kollade upp det i minst en timme på wikipedia, men sen gick det inte att ladda upp. det må jag säga, vi tänker i samma banor flickor!
jag och sara har varit på gotland, eller snarare fårö... vänta... jag känner en doft ! det är ju lasses parfym ! de luktar ungefär som om hon sitter och gömmer sig i min garderob, sådär lite avlägset.. det luktar gott !
iallafall vi var på fårö med några andra folk och föräldrar, det var jättetrevligt! men det fanns dock inte så mycket folk där, bara ingmar bergmans grav, den var fein. desstutom blev sara mycket brun där. förresten; sara är frihetsgudinnan !! och hennes nya östinspirerade namn är soran
sedan måste jag säga att layouten är supersnygg! lasse?
oj, nu kom den igen, doften !
hmm, idag var vi på stan! jag, sara, milla och linnea, och hämtade harry-p biljetter till imorgon! jag har höga förväntningar på den här filmen, den verkar stört bra! efter det, när linnea hade lämnat oss för filip (och sina ben), smög vi omkring vid näckrosdammen, den är inte särskilt vacker längre, snart kan man går rakt över den på alla de övervuxna näckroserna. vilket långt inlägg det blev, jag som hade tänkt hjälpa min mor med maten.
sedan måste jag också säga att jag blir väldigt glad av att läsa era inlägg, you make my day

pusspåer / anni/assar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar