söndag 12 juli 2009

mööööh

Nu är jag hemma från Italien! Och JAAA det regnade mycket. Fast lite sol blev det allt. Men gaah, jag ville ändå ha mer. Snåpp.
Italienare är verkligen precis som man har tänkt sig, helt sjukt! Alla mina fördomar blev bekräftade. Womanizers fosho. Eller ja, dom trodde det. Dom liksom synade en uppifrån och ner på ett porrigt sätt och log "charmigt". En man som jobbade på hotellet var så stööört skabbig. Jag kallade honom för Fetbjörn, för han var tjåckis. När man skulle bada kom han typ fram och sa: "Hehehhe, jag ska knuffa i dig..." fast på engelska. Och typ frågade hur gammal man var och vad man hette. GAAH! Varje gång han kom så plopp var jag i vattnet. Och en gång klagade han på att jag såg sur ut?! Oooh, you look so sad, whyyy? DET VAR FÖR ATT HAN VAR DÄR JU! Men det vågade jag inte säga, pussy som jag är.
Sedan ska jag träffa Misse, Annii och Pelle! Åh så underbart det ska bli. Imorgon ska jag träffa min pojke och det ska också bli hur underbart som helst!

en liten dikt
en porrig blick
av en italienare jag fick
omysigt var det och jag rös
och regnet droppade och jag frös
i hotellrummet låg jag ibland och läste linas kvällsbok, både ett och två
och jag skrattade fåshåå (fosho)
badade gjorde jag ändå varje dag
hoppade i vattnet och tog långa simtag
tittade på fina fisken
gav servitrisen dricksen
hejdå lilltå

/ Lasseliten Linneaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar