onsdag 1 juli 2009

hohoho

Hej där! Jag kom precis hem från tjärnet, stört party bad med flickor och pojkar! Idag var jag och Jåhli och Sara på stan och jag köpte en bikini + en klänning, gaah så feiinaa. Imorgon kommer Misse hem, oh så spännande! Och igår åkte Pelle till Grekland, hon kommer antagligen skriva lite därifrån hoppas vi allt, hihi. Och på fredag åker jag till Italien! Det blir nog trevligt hoppas jag.
Alldeles strax ska jag sova här i källaren, jag känner att jag kommer tänka på Saw och bli bajsrädd. Jag ska avsluta med en fin liten dikt tror jag allt.

fein dikt av lars
idag var jag på stan
johli kallade mig för lan
jag köpte en klänning som var randig och blå
och den var fin som få
en bikini som var vit, glittrig och utan band
den ska jag ha i vatten och inte på land
eller jo förresten, när jag ska sola
ligga på filten och gnola
efter det gick vi till rikards vind
där jag kanske smekte min kind
sedan var det dags för ett dopp
då sa det plopp
nerputtad blev jag av en fin kille
jag kallar honom ibland för fille
vattnet var varmt och stilla
jag kände att jag hade en fein frilla
mina nödrim är bra
tjalalala
godnatt säger jag nu
adjö mister q


/ Lars-Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar