måndag 20 juli 2009

gnägg

helllooo
nu har jag kommit hem från en helg på brattis, det var ganska så mycket tråkigt men lungnande, det var typ inga barn där men det var någa andra i min ålder men dom är ganska så dumma i huvudet så dom hänger jag inte med om jag har något annat val, så ja istället har jag suttit och spelat sims3, det rockar som fan!
Imorgon säger min pappa att vi ska åka och plocka blåbär, nämen oj så roligt va. Fast jag ska nog vägra och stanna hemma istället och hitta på något. På onsdag far jag och hannahaj till Boorås det kommer bli party.
nu ska jag spela sims3 igen, jag ska uppfylla alla deras önskningar och fuska till mig några biljoner simdaler.
prutt
PS. fresten så känndes det som om lasse var i behov av beröm så därför passar jag på att ge bloggens feina design fem av fem toasters, varsegod. DS
/ mos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar