torsdag 16 juli 2009

lasselejten

Här sitter jag, nyss hemkommen från Mölndal. Gothialag ÖVERALLT, helt galet är det! Idag har jag, som mina flickor redan skrivit, spelat PlayStation2 hela dagen. Helt sjukt vad kul det är, tiden bara springer ju?!
En hemsk sak har hänt. Min jamaica/marijuanaring för 10 kr som jag köpte på Marstrand har gått sönder! Min själ! Jag ska försöka limma ihop den imorgon tror jag. Jag har ju bränna och allt från den på fingret. Men imorse så hittade jag hur som helst en annan ring, en guldig en med små diamanter på. Inte äkta förstås, men den var feinfein ändå. Fast det ser dock ut som jag är förlovad, inte lika feint.
Jag är så trött nuförtiden, hela tiden, överallt, vad jag än gör. Det suger.
Nu ska jag göra nåt annat! Pussy / Lasseliten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar