fredag 24 juli 2009

kokokoko

häjjjj
Nu har jag kommit hem från swedens regnigaste stad-borås. Jag o haj var där hos erika med lovisa och tobias det var muy bieno. Vi var på ett jesusläger. Och var barnledare, barnen var ganska 3-vliga fast dock ganska blyga o så. Skratta ni bara mina små underverk åt oss, men har jag något i mitt öga nejj precis så mycket bryr jag mig. meheh(L)

Borås har förövrigt hur mycket statyer som helst, överallt, var man än går ser man en staty. En enormus kvinna, ett öronvax, en pinoccio, ett litet ensamt barn, ett avhugget huvud mitt ute i ån, o.s.v.

Imorgon ska jag åka med min och en annan familj till Dalsland. Och paddla. Och tälta. kan ni förstå detta? jag tror nästan själv inte att det är sant. jag kommer dö. fast det är dock bara två nätter men ändå jag hatar tält och jag kommer få ont i mina armar av att paddla. livet är eländigt. japp.

nu ska jag sova eftersom jag ska opp tidigt imorgon och stiga in i en minibus till dalsland. mmmm jag kan inte bärga mig till morgondagen.

posss (L)

/ moos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar