söndag 19 juli 2009

bajsfrö? kött ja

I fredags hände många roliga saker. Jag orkar inte skriva det här, för det kommer inte låta lika kul som det egentligen var. Men vi spelade in lite på min mobil, så jag kanske lägger upp det här sen. Meheheh. Idag vaknade jag hos Hajjjeen. Hon tog min hand när hon sov, det var ganska charmigt faktiskt. Annep var med också, och Misse, fast Misse kunde inte sova över p g a tågtripp till Värmlandet tidigt nästa morgon. Vi kollade på ALI G , och åt massa chips. Mh mh mh! Och nu är jag helt ensam; alla mina vänner har försvunnit till olika ställen i världen. Jag står still i Göteborg; naken, sårbar och lite rädd. Fast Mitz kommer ju hem på tisdag igen. Hihi. Det blev ett bajsigt inlägg idag känner jag, men jag är trött och lite irriterad.
Hejdö bajsfrö / Köttis (Lasse)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar