onsdag 30 december 2009

weekend wars

Idag är det 8 minusgrader och blå himmel. Jag gillar läget skarpt. Om en kvart ska jag knalla iväg till Moa's crib och sedan ska hon, jag och Anni åka till Valhalla och simma! Jag älskar atmosfären i Valhalla. Det är så avslappnande och vackert! Det blåa vattnet (jag vet att det är botten som är blå......) och bastun och vattnet som skvätter så vackert från de förbisimmande crawlmänniskorna. Jag älskar det!! Jag funderar på att skaffa årskort eller typ tiogångerskort. Hoppas att jag får med mig nån av underverken bara, he he he.
Imorgon är det nyårsafton och jag blir totally jättenostalgisk när jag tänker på att 2009 är över. Det har varit det bästa året i hela mitt liv, verkligen. Jag hoppas verkligen att 2010 blir minst lika bra. Åh, jag blir nervös när jag tänker på allt det där. Allting bara försvinner så långt bort, allting blir liksom historia på något väldigt hemskt sätt. Usch usch usch! Men innan alla underverk försvinner åt olika håll (åh nu börjar jag typ gråta! haha) måste vi ta vara på tiden tillsammans på bästa sätt. För ni är bäst!!!! Okej?

Nu måste jag dra iväg mot Kålltorp och Mosegose! För här ska bannemej simmas.



/ Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar