söndag 20 december 2009

jag gillar att inte behöva göra någonting

God kväll alla älsklingar!
Just nu sitter jag i min säng med te och nötter, ska snart välja och vraka mellan alla Per Nilsson böcker jag lånade igår, han är bäst (L)
Idag hade jag och Pelle tänkt simma, vi fick inspiration av lasse som var å simma igår! Men dock stängde det redan kl 3 så vi hann inte:( Istället var jag ute och sprang med min sis, det var dödligt kallt, mina ben typ kliade av kyla efteråt. Jag gjorde också en utmärkt sallad till min familj idag, med massa feeetaost! Det är det godaste som finns.
Snart är det jullov!! och julaftoon, helt sick, tiden flyger iväg som en raket, lika fort som Milla sprang till spårvagnen i somras, och det var fort vill jag lova!
Jag sitter och funderar på om marabou vinter var god, Jållie skulle äta den igår, jag ser fram emot hennes recension om den.
Det var mycket trevligt hos Ali igår, med finfina juklappar och awsome mat! och kvartet skatan är nog det roligaste programmet som finns, hahah jag skrattar bara jag tänker på det.
Fresten så måste jag bara säga att jag älskar melodi club-reklamen på spotify, jag blir så lycklig av den, jag vet inte varför, egentligen är den inte så speciell, men jag börjar alltid le när den kommer.
Nu ska jag läsa bok och titta på oneeetrehill
puss
/ the other big M
(alltså moa, för dom som är dumma i huvudet;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar