onsdag 2 december 2009

indranet.se

Tredje dagen på Kastanjebacken och jag och sara tycker att det är mycket kul! Alla var jätteskeptiska först (kanske inte ni flickor då), men tanterna och gubbarna är verkligen roliga att prata med, bara man pratar högt. Idag har vi julpysslat i typ tre timmar! Det var intensivt men kul, och vi åt godiz hehe.... Sedan splade vi memory och fia utan knuff. När vi hade sagt hejdå gick jag och Sari till kåka och lånade Per Nilsson och åt chokladbollar!!
Har vi bytt typsnitt eller nått? Det här är ju typ vad heter det.. *gräver i msn-addict-minnet från femman* ... eh verdana..? Sen tycker jag att jag och Latzie kan slå våra kloka huvuden ihop och göra en snygg design!! Jag föreslår vitt med pastellfärger eller svart med neonfärger hehe. Okej det låter skitfult faktiskt, men jag har det i huvet, ja ni fattar.

Nu ska jag sluta skriva och dra till träningen (JA vi ska träna idag istället för att packa :O:O), för det blir ändå inget bra skrivet tiieepp.

/ ALI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar