fredag 11 december 2009

RINHOCEROS <3 MIG..

hahahhah, vårat lösenord!
Jag sitter här och "jobbar". Papi är på möten hela dagn och jag skall göra en t-shirtdesign typ, till företaget. Dt går ganska bra faktiskt, men det är ganska lite att göra så jag har lite tid över. Jag känner mig faktiskt lite som en cool nästandesignerkonorarbetare när jag sitter här och designar i datorn och svarar i telefon... Och kollar på tv-shop hehe... Syster min är sjuk och hemma och sitter klistrad vid H2O-MOP !!!! "Jamen den verkar ju fakiskt ganska smart, det är ju vatten i ... typ.." haha, rakt i fällan....
Jajostdet! Pappa har ju sparat min grejer jag har gjort i datorn, jag kan ju lägga upp det här! (I)
Nu var det väll inte mycket mer att säga antar jag, förutom att jag inte kan komma in på spotify för att jag inte har lösenordet till pappas sida och han är administratör så jag kan inte ladda ner det!!!! ahhh........................
Jo, och sedan tycker jag att JULIA BERG kan ta och kolla sin mobil ungefär femtio gånger oftre per dag. Tack.

HA HAH HA! nu lyfter dom ett bowlingklot med dammsugaren för att bevisa dess sugkraft, hahaha.
jag tycker att vi ses ikväll underverk och gudinnor!!!

POSSI / ALI
detta har varit mitt arbete under typ två dagar, om ni ser vad det är....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar