söndag 6 december 2009

kändisspaning

jag hatar när det blir fel på inlägget !!!!!! har ni varit med om det? när det typ är fel html kod eller nått ?!?? de suger, för nu kan jag inte gå in i mitt föra inlägg och skriva till lite :( så då måste jag skriva det här !

först och främst måste jag säga att det är jevligt jobbigt att ligga ner och skriva för jag måste chansa hela tiden på tangentbordet... hah i-landsproblem (Y)

sen till det viktiga som borde stått i det förra inlägget. jag måste ju kontra lite på Elin Kling... så när jag var på stan med agnes å ben igår så såg ju vi.... trrrrrr (trumvirvel alltså) NICKE OCH NILLA ! jojomänsan. dom gick precis bredvid oss!! nicke va skäggig och nilla hade fina skor :) det var det jag tänkte på. men ganska coolt ändå tycker jag! jag hörde tillochmed vad dom sa, SÅ nära var dom.

det var det

peace






















okej lite till, förlåt det blir alltid såhär när jag skriver. ´Jag lägger upp tyo 3 inlägg bara för att jag kommer på massa nya saker hela tiden!
men jag måste bara säga att jag älskar massutskick på sms ! alltså inte typ " vad gör alla? (a) <333" utan mer våra massutskick som vi inte skulle klara oss utan. dom brukar väl vara unefär såhär "Chill i pelles källare ikväll, ca 19.30! ta med chips" eller "Spårvagnen går 12.14 från brunnsparken, VAR I TID" eller som jag fick precis nu "träffas på redbergsplatsen klockan 3" haha jag älskar dom. prisa personen som kom på uppfinningen med massutskick!

/ Kantarellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar