söndag 13 december 2009

funky jam!

Missej tipsade om en låt - Funky Jam med Primal Scream! Den är så svängig så det inte är sant. Så jazzig. Så Misse.

Idag gick jag upp, tände det tredje adventsljuset och känner fortfarande ingen jävla julstämning. Jag har nog blivit för stor eller nåt för jul. Växt ifrån det typ. Det suger, för då har man inget att längta efter. Sedan tog jag en powerwalk på 7 km med LMFAO i öronen (love love love), sprang den sista kilometern. Sedan duschade jag, därefter åkte jag till stan med Missej som jag förövrigt inte träffat på en vecka typ?!?!? Helt stööört. Lillmissen <3 Vi letade i alla fall julklappar, och sedan satte vi oss på Espresso House (hehehehe) och köpte varsin stoooor chailatte. Det var underbart mysigt.

Så: idag har min dag varit en äkta Misse-dag. Jag gillart skarpt. Och på onsdag är det bannemej julkonsert i aulan kl 19.00! Alla måste komma och kolla. Det är en ORDER!

Godnatt loversssss / Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar